Gama de benzi transportoare și benzi de proces comercializată furnizează soluții pentru orice problemă și situație din procesele de producție (industra alimentară, industria tipografică, textilă, morărit și panificație, marmură, segmentul aeroportuar sau logistic).
Structura benzilor prezintă un strat superior (neted, gofrat sau alte profile) și una sau mai multe straturi intermediare de armătură (rigide sau flexibile).
Sunt benzi cu duritate 88° sau 92° Shore A.
Benzile sunt realizate din poliuretan rezistent uleiuri minerale, grăsimi.
Benzile din această categorie sunt adecvate pentru transportul alimentelor de orice fel conform aprobării FDA/USDA.
Benzi cu armătură flexibilă din poliester, impregnate pe ambele fețe cu poliuretan pentru un coeficient de frecare mic.
Aceste benzi sunt adecvate pentru transport cu acumulare, bancuri de tăiere, industria textilă.
De asemenea sunt recomandate și pentru condiții de lucru cu prezența fluidelor noroioase, a substanțelor uleioase, grase și a agenților chimici non-agresivi.
Benzi cu duritatea suprafeței de transport 68° Shore A.
Benzile din această categorie prezintă proprietăți antistatice și sunt rezistente la flăcări conform normelor DIN-ISO-AFNOR, adecvate pentru lucru în spații cu risc de explozie. Ele sunt recomandate pentru prelucrarea zahărului în toate fazele de producție și pentru toată gama de elevatoare cu cupe din domeniul morăritului, al prelucrării conservelor și alimentar în general.
Benzi cu duritatea suprafeței de transport de 72° Shore A.
Acestea prezintă rezistență la grăsimi, uleiuri animale, vegetale și minerale.
Benzile din această categorie sunt adecvate pentru transportul alimentelor de orice fel conform aprobării FDA/USDA.
Benzi cu duritatea de 56° Shore A.
Benzile cu suprafață finisată prin gofrare adâncă. Acestea sunt indicate pentru mașini de șlefuit, calibrat și lustruit din industria lemnului.
Benzi din silicon și armături din poliester.
Non toxice și antiaderente.
Recomandate pentru echiparea liniilor de ambalare, mașini de înfoliat sau alte aplicații care nu necesită aderență.
Benzi din PVC,cu duritatea suprafeței de 46° - 55° ShoreA.
Suprafață elastică și flexibilă cu un înalt coeficient de frecare.
Rezistență scăzută la abraziune și la acțiunea grăsimilor. Suprafețele sunt imprimate în relief cu structuri studiate pentru transportul înclinat al produselor și pot fi confecționate în funcție de necesități.
Benzi din PVC, antistatice, pentru domeniul logistic.
Acestea au suprafețe de diferite durități în funcție de utilizare:
Benzile din această serie au rezistență la flacăra conform normelor DIN-ISO-AFNOR.
Benzi din poliuretan cu inserții textile, având duritatea stratului acoperitor 88° sau 92°ShoreA.
Poliuretan cu rezistență excelență la grăsimi și uleiuri vegetale, animale și minerale, coroziune.
Recomandată pentru contactul cu orice tip de produse alimentare conform FDA/USDA.
Benzi din PVC cu duritatea de 74° ShoreA.
Serie standard pentru transportul produselor procesate.
Stratul superior are o structură special studiată pentru prelucrarea de marmură, granit, piatră și ceramică. Rezistența optimă la abraziune, uleiuri și grăsimi, hidrocarburi, detergenți.
The Omega Seamaster Planet Ocean 600M Best Replica Watches was created like a professional divers’ watch, ready for extreme precision and reliability, a wrist watch ready to set the greatest standards for the whole sports watch industry. www.bestapreplica.com Its bold stylishness and impressive mechanism really are a testimony of the unique life-style as well as talk about the incredible power from the legendary movie hero, James Bond.
PVC |
Suprafata de transport |
Caracteristici generale ale benzilor transportoare - benzi de proces |
||||||||||
Tip |
Grosime (mm) |
Duritate (Shore A) |
Culoare |
Nr. de insertii |
Antistatic |
Grosime totala |
Masa (kg/mp) |
Forta de intindere (N/mm) |
Temp. de lucru (C) |
φ min rola de intoarcere |
φ min rola intermediara |
Aprobare FDA |
WPV D50 |
2 |
68 |
alb |
2 |
* |
5 |
6.2 |
16 |
-5+60 |
150 |
200 |
- |
WPV D65 |
2 |
68 |
alb |
3 |
* |
6.5 |
8.2 |
24 |
-5+60 |
250 |
300 |
- |
WPV20 |
0.5 |
72 |
alb |
2 |
- |
2 |
2.4 |
8 |
-5+80 |
30 |
50 |
* |
WPV026 |
0.8 |
72 |
alb |
2 |
- |
2.6 |
3 |
13 |
-5+80 |
50 |
60 |
* |
WPV26 |
0.8 |
72 |
alb |
2 |
- |
2.6 |
3 |
16 |
-5+80 |
50 |
60 |
* |
WPV38 |
0.8 |
72 |
alb |
3 |
- |
3.8 |
4.6 |
20 |
-5+80 |
120 |
140 |
* |
GPVR95 |
6.5 |
56 |
negru |
3 |
- |
9.5 |
8 |
18 |
-5+60 |
120 |
180 |
- |
NPVA 17 |
0.4 |
90 |
negru |
2 |
- |
1.7 |
2.1 |
8 |
-5+80 |
20 |
50 |
- |
NPVY26 |
0.8 |
68 |
gri |
2 |
- |
2.6 |
3 |
13 |
-10+80 |
50 |
60 |
- |
LPVF24 |
0.8 |
46 |
gri deschis |
2 |
- |
2.4 |
2.5 |
8 |
-5+60 |
40 |
60 |
- |
LPVM57 |
3.7 |
46 |
verde |
2 |
- |
5.7 |
4.7 |
13 |
-5+60 |
50 |
60 |
- |
LPVH85 |
6.5 |
46 |
verde |
2 |
- |
8.5 |
5.9 |
13 |
-5+60 |
60 |
120 |
- |
LPVC57 |
3.6 |
55 |
verde |
2 |
- |
5.6 |
3.8 |
13 |
-5+60 |
50 |
60 |
- |
UPV 20 |
0.5 |
74 |
verde inchis |
2 |
- / * |
2 |
2.3 |
8 |
-10+80 |
30 |
50 |
- |
UPV26 |
0.8 |
74 |
verde inchis |
2 |
- |
2.6 |
3 |
13 |
-10+80 |
50 |
60 |
- |
UPV26-1 |
0.8 |
74 |
verde inchis |
2 |
- |
2.6 |
3 |
16 |
-10+80 |
50 |
60 |
- |
UPV27 |
1.2 |
74 |
verde inchis |
2 |
- |
2.7 |
3.2 |
8 |
-10+80 |
50 |
60 |
- |
UPV38 |
0.1 |
74 |
verde inchis |
3 |
- |
3.8 |
4.6 |
20 |
-10+80 |
120 |
140 |
- |
UPV45 |
1.5 |
74 |
verde inchis |
3 |
- |
4.5 |
5.4 |
18 |
-10+80 |
150 |
180 |
- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poliuretan |
Suprafata de transport |
Caracteristici generale ale benzilor transportoare |
||||||||||
Tip |
Grosime (mm) |
Duritate (Shore A) |
Culoare |
Nr. de insertii |
Antistatic |
Grosime totala |
Masa (kg/mp) |
Forta de intindere (N/mm) |
Temp. de lucru (C) |
φ min rola de intoarcere |
φ min rola intermediara |
Aprobare FDA |
WPU6 |
0.3 |
88 |
alba |
1 |
- |
0.6 |
0.6 |
5 |
-30+80 |
4 p.f. |
15 |
* |
WPU8 |
0.3 |
88 |
alba |
1 |
* |
0.8 |
0.8 |
5 |
-30+80 |
5 p.f. |
16 |
* |
WPU13-8 |
0.3 |
88 |
alba |
2 |
* |
1.3 |
1.4 |
8 |
-30+80 |
20 |
30 |
* |
WPU13 |
0.3 |
88 |
alba |
2 |
* |
1.3 |
1.4 |
6 |
-30+80 |
10 |
20 |
* |
WPUZ13 |
0.3 |
88 |
alba |
2 |
* |
1.3 |
1.4 |
6 |
-30+80 |
10 |
20 |
* |
WPU16 |
0.4 |
88 |
alba |
2 |
* |
1.6 |
1.8 |
8 |
-30+80 |
40 |
70 |
* |
WPU24 |
0.6 |
88 |
alba |
2 |
* |
2.4 |
2.4 |
13 |
-30+80 |
80 |
100 |
* |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Silicon |
Suprafata de transport |
Caracteristici generale ale benzilor transportoare |
||||||||||
Tip |
Grosime (mm) |
Duritate (Shore A) |
Culoare |
Nr. de insertii |
Antistatic |
Grosime totala |
Masa (kg/mp) |
Forta de intindere (N/mm) |
Temp. de lucru (C) |
φ min rola de intoarcere |
φ min rola intermediara |
Aprobare FDA |
WSIL175 |
0.3 |
48 |
alba |
2 |
- |
1.75 |
2 |
10 |
-15+80 |
40 |
60 |
* |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Poliester |
Suprafata de transport |
Caracteristici generale ale benzilor transportoare |
||||||||||
Tip |
Grosime (mm) |
Duritate (Shore A) |
Culoare |
Nr. de insertii |
Antistatic |
Grosime totala |
Masa (kg/mp) |
Forta de intindere (N/mm) |
Temp. de lucru (C) |
φ min rola de intoarcere |
φ min rola intermediara |
Aprobare FDA |
WBCPU12 |
- |
- |
alba |
2 |
* |
1.2 |
1.3 |
8 |
-10+90 |
30 |
30 |
* |
WBCPU14 |
- |
- |
alba |
2 |
- |
1.4 |
1.5 |
8 |
-30+80 |
30 |
30 |
* |
S40 |
- |
- |
gri |
- |
- |
4 |
3.9 |
15 |
-10+100 |
80 |
80 |
- |
S55 |
- |
- |
gri |
- |
- |
5.5 |
3.5 |
15 |
0+120 |
120 |
120 |
- |